Oficjalny portal: Zespół Placówek Oświatowych

Powiększ tekst Zmniejsz tekst powrót Drukuj

Wycieczka w Góry Świętokrzyskie

30 wrzesień 2021
Dnia 28-go września uczniowie klasy 7 wspólnie z wychowawczynią Magdaleną Słotwińską wzięli udział w wycieczce w Góry Świętokrzyskie
O godzinie 5.30 wszyscy wyruszyliśmy w drogę wspólnie z panem Bogusławem Farionem, który był naszym przewodnikiem. Podczas wyjazdu zwiedziliśmy opactwo cysterskie w Jędrzejowie, dworek Mikołaja Reja w Nagłowicach. Następnie pieszo przeszliśmy Świętokrzyskim Parkiem Narodowym z Huty Szklanej na Święty Krzyż. Tam zwiedzaliśmy opactwo benedyktyńskie oraz zjedliśmy obiad w restauracji znajdującej się na terenie opactwa. Kolejnym punktem naszej wycieczki była Jaskinia Głęboka, która znajduje się w zachodniej części Góry Zborów. Pogoda nam dopisała, a do domu dotarliśmy zmęczeni, ale pełni pozytywnych przeżyć i wrażeń.

Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Magdalena Słotwińska (2021-09-30 14:54:59)
Informację zmodyfikował(a): Magdalena Słotwińska (2021-09-30 18:39:35)